Cookie gebruik Kennisgeving

Deze site maakt gebruik van cookies om u te voorzien van een meer persoonlijke service.

Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies zoals uiteengezet in onze cookie kennisgeving. Lees onze cookie-mededeling, voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of blokkeren.

Women in Real Estate 2019

Internationale vrouwendag 2019

CUSHMAN & WAKEFIELD VIERT INTERNATIONALE VROUWENDAG

8 maart staat bekend als Internationale Vrouwendag. Voor het derde jaar op rij zet Cushman & Wakefield haar vrouwelijke klanten in de bloementjes.

Dit jaar zullen er inderdaad 27 deelnemen aan deze specifieke dag. Na een heerlijke lunch in Rouge Tomate, een bekend brussels restaurant aan de Louisalaan, worden de dames verwacht voor een exclusief bezoek aan het nabijgeleven Maison Natan, een van de meest prestigieuze Belgische modehuizen.

Het idee om vrouwen samen te brengen voor een informele bijeenkomst dateert uit 2017. Toen namen tien vrouwen actief in het vastgoed deel aan een workshop bij Neuhaus. "We hebben pralines leren maken", herinnert Julie De Bruyn, een van de Cushman & Wakefield experts die aan de basis lag van dit initiatief zich. We hebben ook dit Belgische bedrijf beter leren kennen, dat een echte geschiedenis heeft in de chocoladewereld. "

Het jaar nadien gingen de vrouwen richting Cityworkers, een coworking space in hartje Antwerpen, waar 15 deelnemers na een gezellige lunch de beroemde Vlaamse ontwerper Lien Degol ontmoeten voor een fashion workshop. "De sfeer was leuk en intiem en de groep bestond uit vrouwen tussen de 25 en 55 jaar oud", herinnert Victoria Tanret, mede-organisator bij Cushman & Wakefield.


Dit jaar besloten we om dit event te organiseren op 8 maart, internationale vrouwendag, zegt Norbert Padt, Head of Marketing & Communication Belux, 
Het team nam contact op met Edouard Vermeulen, de stylist en meester achter het prestigieuse modehuis Natan. "Zoals ik, komt hij uit Ieper, wat het contact vergemakelijkt", zegt Julie De Bruyn. Natan is een iconisch huis in België en is absoluut een bezoek waard, omdat het zich door de jaren heen heeft heruitgevonden en geëvolueerd is van een enigszins behoudende fashion brand tot een ​​meer "trendy" merk dat een jonger publiek aanspreekt. Intern vonden we het idee geweldig en konden we snel 27 van onze klanten aantrekken. "

Voor Julie en Victoria en hun collega's die deelnemen aan het evenement, is de sfeer op zo een dag steeds geweldig -"We beginnen onvermijdelijk te praten over werk, maar al snel wordt de sfeer heel ontspannen en spreken we over relaties, onze ambities en onze dromen en andere meer persoonlijke onderwerpen.

In het bedrijfsleven zijn klantevenementen legio. Cushman & Wakefield is hier geen uitzondering, maar er werd besloten om meer kleinschalige en doelgerichtere evenementen te organiseren dan grote bijeenkomsten. "Wij zijn de eersten die een op de vrouw gericht evenement organiseerden in de vastgoedsector", besluit Victoria Tanret. De reacties zijn steeds erg positief en we hebben alvast veel ideeën voor de toekomst. Als we in het verleden niet veel ruchtbaarheid hebben gegeven rond deze gebeurtenis, willen we dat vandaag wel doen en zo, wie weet? in de toekomst te laten groeien. "

We spreken alvast af in 2020 ...