Cookie gebruik Kennisgeving

Deze site maakt gebruik van cookies om u te voorzien van een meer persoonlijke service.

Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies zoals uiteengezet in onze cookie kennisgeving. Lees onze cookie-mededeling, voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of blokkeren.

Vergoeding

De salarisfilosofie van Cushman & Wakefield is gebaseerd op vier onderdelen die bepalen hoe we gedrag en prestatie aandrijven en hoe we medewerkers op alle niveaus in de organisatie belonen.

De Individuele Prestatie Aandrijven

 

In ons ‘vergoeding-voor-prestatieprogramma’ worden de doelstellingen van medewerkers uitgelijnd met het strategische plan van C&W. Het programma stimuleert en beloont medewerkers op basis van daadwerkelijke, meetbare individuele prestaties. Prestatiedoeleinden hebben kwantitatieve en kwalitatieve onderdelen.

Marktconform

 

Ons doel is om een op de markt concurrerend salaris aan te bieden. Hiermee kunnen we hoog presterende medewerkers aantrekken en behouden en het soort gedrag motiveren dat de ‘vergoeding-voor-prestatiecultuur’ ondersteunt.

Verband met Resultaat

 

Onze ‘vergoeding-voor-prestatie-onderdelen’ fungeren samen om gedrag te bevorderen en te belonen dat de bedrijfsdoeleinden van C&W ondersteunt en aandrijft. Deze vergoeding staat in verband met het bereiken van specifieke, afgesproken individuele resultaten en bedrijfsresultaten.

Wereldwijd Partnerschap Uitbreiden

 

C&W kijkt naar de salarissen in verschillende sectoren, op verschillende niveaus en functies, en in verschillende regio's om voor gelijkheid te zorgen in het bedrijf en over de hele wereld. Door deze wereldwijde aanpak worden de processen vereenvoudigd, is vergoeding eerlijk en gelijk en is het makkelijker om carrièrekansen over de hele wereld aan te pakken.

Twitter

RT @PropTech_Lab: Delighted to announce that Cedric Van Meerbeek, Head of REsearch BeLux at @CushWakeBELGIUM will speak at the next #PAFTP

19 hours ago via Hootsuite Inc.

#RETAIL - @ActionBelgium, the international non-food discounter known for their affordable everyday products, keeps… https://t.co/z9PicYgeI2

1 day ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWake: It's launch day of the 30th edition of our 'Main Streets Across the World'. Visit our stand R7.M7 at #MAPIC for a summary of…

1 day ago via Twitter Web Client

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

493 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

497 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

500 days ago

CARRIÈREMOGELIJKHEDEN

Ontdek wat de mogelijkheden zijn binnen Cushman & Wakefield

Meer informatie

WERKEN BIJ CUSHMAN & WAKEFIELD

Meer informatie over de mogelijkheden om aan de uitgebreide wereldwijde platform van diensten in de vastgoedsector te dragen door deelname aan ons team.